tyrnava-0312.jpg

Etusivu / Palvelut / Hankkeet / Tyrnävä tarjottimelle / Brändikoulutus 4
Brändikoulutus Nro4: Some-koulutus

Tyrnävän kunnan hallinnoima Tyrnävä tarjottimelle -hanke järjestää vuoden 2016 aikana markkinointi- ja brändikoulutuksien sarjan, jonka aloitti maaliskuun viimeisen päivän tilaisuus. Koulutuksiin liittyy aina maksullinen työpaja-osio.

Neljännessä ja toistaiseksi viimeisessä brändikoulutuksessa ja -työpajassa 25.8.2016 tutustuttiin sosiaalisen median käyttöön yrityksen markkinointitarkoituksissa. Brandsteinin Sofia Husso ja Tuomas Mujunen kertoivat sosiaalisen mediasta brändinrakentamisen tukena. Husso antoi monia käytännön vinkkejä, joita yritykset tai yritysryhmät voisivat omassa somettamisessaan käyttää.

Työpajassa pureuduttiin syvemmälle some-maailmaan ja sen mahdollisuuksiin käytännön esimerkkien kautta. Lisäksi Tyrnäväläisen tuoteperheen logo esiteltiin ensimmäisenä yrittäjille, jotka suurella todennäköisyydellä ovat mukana kyseisessä tuoteperheessä. Tyrnäväläisen tuoteperheen visuaalinen ilme esitellään suurelle yleisölle ensimmäisen kerran Perunamarkkinoiden Tyrnävä-torilla, mutta brändin varsinainen lanseeraus on myöhemmin syksyllä. Tyrnäväläiseen tuoteperheeseen pääsee mukaan vielä niin hankeaikana kuin hankkeen jälkeenkin, jolloin tuoteperhettä hallinnoi Tyrnävän kunta. Tuo siis tuotteesi tai palvelusi osaksi Tyrnäväläistä tuoteperhettä ja sen brändiä!