tyrnava-0312.jpg

Brändikoulutus Nro 2: Tarinallistaminen

Tyrnävän kunnan hallinnoima Tyrnävä tarjottimelle -hanke järjestää vuoden 2016 aikana markkinointi- ja brändikoulutuksien sarjan, jonka aloitti maaliskuun viimeisen päivän tilaisuus. Koulutuksiin liittyy aina maksullinen työpaja-osio.

Toisessa brändikoulutuksessa yrittäjät pohtivat asiantuntijapuhujien johdolla, tarinallistamista osana brändinrakentamista. Koulutuksessa opittiin taas esimerkkien kautta tarinallistamista sekä sen voimaa. Keskustelu jatkui iltapäiväkahvittelunkin ajan, minkä jälkeen jakauduttiin ryhmiin pohtimaan Tyrnäväläisen tuoteperheen tarinaa. Työpaja-osiossa käytiin myös läpi kotitehtäviä, joihin kuului muun muassa Tyrnäväläisen tuoteperheen bränditalon ja tarinan luonnostelua. 
 
Brändikoulutuksiin sekä työpajoihin, joissa luodaan Tyrnäväläistä tuoteperhettä, ehtii vielä hyvin mukaan. Jokaisen brändityöpajan aluksi kerrataan edellisen kerran antia, joten hommaan pääsee mukaan vaikka aiempi kerta olisikin jäänyt välistä.  Seuraava brändikoulutus ja -työpaja järjestetään keskiviikkona 8.6.2016 kello 12-16. Aiheena on visuaalinen ilme - niin Tyrnäväläisen tuoteperheen kuin yksittäisen yrityksenkin.