tyrnava-0486.jpg

Etusivu / Palvelut / Terveyspalvelut / Asiakaspalaute

Asiakaspalaute

Terveyskeskuksen henkilökunta ottaa mielellään vastaan palautetta terveyskeskuksen toiminnasta.

Palautetta voi antaa terveyskeskuksella olevan palautelaatikon kautta.

Sähköisesti palautetta voi antaa kunnan sähköisen palautelaatikon kautta tai sähköpostitse mieluiten johtavalle lääkärille osoitettuna. Sähköinen palaute on salaamatonta ja siihen ei tule laittaa henkilö- tai nimitietoja. Emme vastaa sähköisesti henkilötietoja sisältäviin palautteisiin vaan otamme yhteyttä puhelimitse tai kirjeellä.

Palautetta voi antaa myös kirjeitse tai puhelimitse johtavalle lääkärille.

Potilasasiamies-otsikon alla on potilasasiamiehen yhteystiedot ja opastus muistutuksen tekemiseen.