Julkaistu 20.12.2024 KEHA-keskuksen järjestämät valtakunnalliset asiakas- ja neuvontapalvelut 1.1.2025 alkaen KEHA-keskuksen järjestämät valtakunnalliset asiakas- ja neuvontapalvelut tarjoavat vuoden alusta neuvontaa muun muassa työttömyysturvaan, yrityksen perustamiseen ja kehittämiseen sekä sähköiseen asiointiin liittyen. Neuvontapalveluiden tiedot löytyvät 1.1.2025 alkaen myös Työmarkkinatorin Ohjeet ja tuki -sivulta, Ohjeet ja tuki (tyomarkkinatori.fi). Tarjoamme valtakunnallisia neuvontapalveluja 1.1.2025 alkaen: Henkilöasiakkaille Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta ma–pe klo 9–15 puh. 0295 025 505 (su, ru, en, ve) chat Työmarkkinatorilla Tarmo-chatbot Työttömyysturvaneuvonta ma–pe klo 9–15 puh. 0295 020 701 (su, ru, en, ve) chat Työmarkkinatorilla Yrityksille ja työnantajille Yritys-Suomi-neuvonta (ml. Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta) ma–pe klo 9–15 puh. 0295 020 500 (su, ru, en) chat Työmarkkinatorilla yhteydenottopyyntö (link.webropol.com) Yritys-Suomi-neuvonta (suomi.fi) Yrittäjän talousapu -neuvonta ma–pe klo 9–15 puh. 0295 024880 (su, en) to klo 9–15 puh. 0295 024881 (ru) yhteydenottopyyntö (link.webropol.com) Yrittäjän talousapu (ely-keskus.fi) Work in Finland -kansainvälisen rekrytoinnin työnantajaneuvonta 7.1.2025 alkaen ma–pe klo 9–15 puh. 0295 016 770 (su, ru, en) sähköposti wif.neuvonta@keha-keskus.fi Work in Finland -neuvonta (workinfinland.com)