KEHA-keskuksen järjestämät valtakunnalliset asiakas- ja neuvontapalvelut 1.1.2025 alkaen
-

Julkaistu

KEHA-keskuksen järjestämät valtakunnalliset asiakas- ja neuvontapalvelut 1.1.2025 alkaen

KEHA-keskuksen järjestämät valtakunnalliset asiakas- ja neuvontapalvelut tarjoavat vuoden alusta neuvontaa muun muassa työttömyysturvaan, yrityksen perustamiseen ja kehittämiseen sekä sähköiseen asiointiin liittyen. Neuvontapalveluiden tiedot löytyvät 1.1.2025 alkaen myös Työmarkkinatorin Ohjeet ja tuki -sivulta, Ohjeet ja tuki (tyomarkkinatori.fi). 

Tarjoamme valtakunnallisia neuvontapalveluja 1.1.2025 alkaen:

Henkilöasiakkaille

Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta

  • ma–pe klo 9–15 puh. 0295 025 505 (su, ru, en, ve)  
  • chat Työmarkkinatorilla 
  • Tarmo-chatbot

Työttömyysturvaneuvonta 

  • ma–pe klo 9–15 puh. 0295 020 701 (su, ru, en, ve)  
  • chat Työmarkkinatorilla 

Yrityksille ja työnantajille

Yritys-Suomi-neuvonta (ml. Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta)

Yrittäjän talousapu -neuvonta 

Work in Finland -kansainvälisen rekrytoinnin työnantajaneuvonta 


Piditkö uutisesta? Jaa se kaverille!