Julkaistu
KEHA-keskuksen järjestämät valtakunnalliset asiakas- ja neuvontapalvelut 1.1.2025 alkaen
KEHA-keskuksen järjestämät valtakunnalliset asiakas- ja neuvontapalvelut tarjoavat vuoden alusta neuvontaa muun muassa työttömyysturvaan, yrityksen perustamiseen ja kehittämiseen sekä sähköiseen asiointiin liittyen. Neuvontapalveluiden tiedot löytyvät 1.1.2025 alkaen myös Työmarkkinatorin Ohjeet ja tuki -sivulta, Ohjeet ja tuki (tyomarkkinatori.fi).
Tarjoamme valtakunnallisia neuvontapalveluja 1.1.2025 alkaen:
Henkilöasiakkaille
Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta
- ma–pe klo 9–15 puh. 0295 025 505 (su, ru, en, ve)
- chat Työmarkkinatorilla
- Tarmo-chatbot
Työttömyysturvaneuvonta
- ma–pe klo 9–15 puh. 0295 020 701 (su, ru, en, ve)
- chat Työmarkkinatorilla
Yrityksille ja työnantajille
Yritys-Suomi-neuvonta (ml. Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta)
- ma–pe klo 9–15 puh. 0295 020 500 (su, ru, en)
- chat Työmarkkinatorilla
- yhteydenottopyyntö (link.webropol.com)
- Yritys-Suomi-neuvonta (suomi.fi)
Yrittäjän talousapu -neuvonta
- ma–pe klo 9–15 puh. 0295 024880 (su, en)
- to klo 9–15 puh. 0295 024881 (ru)
- yhteydenottopyyntö (link.webropol.com)
- Yrittäjän talousapu (ely-keskus.fi)
Work in Finland -kansainvälisen rekrytoinnin työnantajaneuvonta
- 7.1.2025 alkaen ma–pe klo 9–15 puh. 0295 016 770 (su, ru, en)
- sähköposti wif.neuvonta@keha-keskus.fi
- Work in Finland -neuvonta (workinfinland.com)