Julkaistu 12.10.2020 Vikailmoitukset ja palvelypyynnöt Kiinteistöjen sähköiseen huoltokirjaan on tullut päivitys. Kiinteistöjen sähköinen vikailmoitusjärjestelmä on muuttunut 1.10.2020 alkaen ja ilmoituskanava Facility-Info on poistunut käytöstä. Uudessa järjestelmässä ei tarvitse enää käyttäjätunnuksia vaan vika-ilmoituksen/palvelupyynnön pystyy tekemään kuka tahansa kiinteistön käyttäjä. Kiinteistön vastuuhenkilön tulee olla tietoinen kiinteistöiltä lähetettävistä vikailmoituksista ja palvelupyynnöistä https://www.buildercom.net/pyynnot/tyrnavankunta_6p3ty55.html Sähköisessä vikailmoituksessa ilmoitetaan kiinteistöillä havaitut kiireettömät viat ja puutteet. Valitkaa etenkin ”Luokittelu” valikosta mahdollisimman tarkkaan, että mitä asiaa ilmoitus koskee. Kiireelliset vikahavainnot pyydetään ilmoittamaan puhelimitse suoraan kyseisen kiinteistön kiinteistönhoitajalle ja päivystysaikana kiinteistöpäivystykselle p. 0400 386 198. Ilmoituslinkistä voi tällä hetkellä ilmoittaa kiinteistöjen, leikkipaikkojen ja vuokra-asuntojen vikoja tai palvelupyyntöjä. Seuraavaksi palveluun tullaan lisäämään mm. liikuntapaikat. Lisätietoja kiinteistöpäällikkö Matti Mannonen p. 050 430 9239 Ympäristöosasto